Waar kan ik een kaart verkrijgen ?
In alle deelnemende Autogrill vestigingen (zie kaart)
Men vraagt een paswoord bij het inschrijven. Wat moet ik doen?
U kan zelf het paswoord kiezen dat u wenst te gebruiken. Noteer dit goed, u zal dit nodig hebben indien u deze pagina opnieuw wil raadplegen om aanpassingen
aan te brengen zoals bv een adreswijziging,registratie nieuwe kaart, annulering verloren kaart, ...
Hoeveel kaarten kan ik registreren op mijn persoonlijke Log-in?
Men kan één Bus Service kaart per Autogrill ID registreren.
Ik heb mijn kaart verloren. Wat moet ik doen?
U kan een nieuwe kaart bekomen in al onze vestigingen. Keer vervolgens terug naar deze
site en meld u aan via de toets "aanmelden", kies vervolgens voor "mijn Autogrill" en dan "mijn Autogrill kaarten". Hierkan u uw verloren kaart deactiveren en uw nieuwe kaart activeren door het nummer op de achterzijde in te vullen. Het kan hierna nog twee tot drie dagen duren tot uw nieuwe kaart actief is.
Hoe lang is mijn kaart geldig?
Uw kaart blijft geldig zolang het programma "Autogrill Bus Service Card" loopt
Heeft u nog andere vragen?
Stuur dan een mail naar bus.info@autogrill.net en wij bezorgen u zo snel mogelijk een antwoord.